W 80 dni dookoła świata ~2~

Coś widzę, że mój konkurs nie zachęcił za dużej ilości osób! Muszę więc wziąć się w garść i zrobić mini marketing w tej sprawie. Po pierwsze dzisiaj pokażę, co przewiduję jako nagrody. Może się teraz skusicie, mam taką nadzieję.  Jak już wspominałam, przewiduję 2 nagrody - jedną przyznacie Wy, drugą przyznam sama. 

Zapisy TU - klik. 

Nagroda za Wasze głosy: 



  • Gazetka The World of Cross Stitching. nr 93
  • Zestaw Likle Ted - aida, igła i mulinki ( w zestawie nie ma niestety wzorku, a gazetki z  nim nie posiadam )
  • Kawałek aidy (niestety nie znam rozmiarówki)
  • Balonikowa pieczątka.
  • Skrapowe przydasie - żabki, listki, naklejki...
  • I coś co nie potrafię zidentyfikować (hihi) dla bobasa 

A tu wszystko z bliska: 



Nagroda 'pocieszajka' ode mnie.



  • Zestawik krzyżykowy - wzorki, bazy do kartek + koperty, naklejki ( wygląda świątecznie, ale... :D )
  • Coś z przydasiów - koraliki, żabki naklejki i jabłuszka 
  • 2 mulinki Anchoru
  • Pasek magnesowy dla kreatywnych.
  • Zestaw igieł do haftu.  
  • 1 brytyjski penny na szczęście. 



Oraz... Do każdego zestawiku dorzucę breloczek z wyszytym inicjałem Wygranych uczestniczek, pocztóweczkę z Aberystwyth i coś na smak...
Czy teraz Was zachęciłam?





I na koniec:
Dziewczyny, znowu muszę pochwalić się swoją siostrą! Chyba nie nadążę z wyszukiwaniem, co rusz nowych wzorków dla niej, tak prędko wyszywa to co jej podeślę! Moja krew :PPP 



Słodziaki... :)
P.S. Wiem, że nic nie prezentuję z zabaw SALowych, ale... aktualnie na czas, pracuję nad projektem o którym mówić mi nie wolno póki co :P To już chyba trzeci mój tajemniczy projekt... :D 





Komentarze

  1. no szkoda że tak mało osób się zachęciło.... długo myślałam nad moim projektem i już zaczęłam go wyszywać.... a z tego co widzę to nagrody są imponujące i mam nadzieję że więcej osób weźmie udział w konkursie. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym dołączyła do zabawy, sęk w tym, że byłam w tak niewielu miejscach i żadne z nich nie zachwyciło mnie na tyle, żeby chcieć tam wrócić :( A czy można o miejscu, do którego CHCIAŁOBY się wybrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powodu braku chętnych, myślę, że można tę regułę nagiąć :) Zapraszam!

      Usuń
  3. zabawa świetna, prezenty jeszcze fajniejsze, ale brak czasu to moje ograniczenie... Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nagrody :)
    skoro biore udzial to rowniez zapraszam na moje candy :)
    http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Siostrę chwalę i to bardzo :)))
    Z wielką chęcią dołączyłabym do zabawy ale ten brak czasu. Umówmy się tak jak coś zrobię to dopiero wtedy się zgłoszę - oki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością wzięłabym udział w Twoim konkursie, bo jest ciekawy i nawet dokładnie wiem, co mogłabym wyhaftować, jednak zdaję sobie sprawę, że nie dam rady, bo zobowiązań co niemiara :( Wszystkim, którzy się zdecudują na udział w zabawie, życzę powodzenia :) Jest o co powalczyć!
    Króliczki świetne. Gratulacje dla Siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zaproszenie do zabawy - jeśli zdążę coś wykombinować to się zapiszę pod odpowiednim postem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na zabawę:) Jendak z ciężkim sercem muszę sobie odpuścić. Za dużo zobowiązań :( A szkoda bo nagrody rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz