Przepis na szczęście ~Dream~

Kiedy już coś sobie wyobrazicie, wpadniecie na jakiś genialny pomysł, to należy wszystko przetrawić, bądź po prostu przespać się z daną ideą :D U mnie większość pomysłów przychodzi właśnie podczas snu. Dlatego tak lubię śnić... 
Mam dla Was kolejny składnik mojego przepisu na szczęście. 







No i tak z tych pomysłów i snów może powstać coś niezwykłego! :)  
Oj a, że moja głowa pęka od pomysłów, zrobiłam sobie malutką przyjemność i zakupiłam zestaw 15 'skrawków' materiału. Czyli ktoś tu będzie bawił się w szycie... Aż się tego boję, bo krawcowa ze mnie marna! Kolorki i wzorki są śliczne, rozmiarowo kawałki są różne, ale da się coś wykombinować! 



Bardzo dziękuję za super komentarze! :) Kasiu moją głupotą było to że nie podałam adresu i się zmartwiłam, że nagroda mi umknie, a tu okazuje się, że mój list jeszcze wyróżniony! A nagroda, to chyba zawsze podawana jest we wcześniejszym numerze. Czyli może to być jeszcze coś innego. 
Wiecie co, mam ochotę zaspamować skrzynki pocztowe wszystkich gazetek! Buziaki! 
   

Komentarze

  1. Przepiękny hafcik i genialne wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne wzorki! Zazdroszczę tych skrawkow :))) super hafciki, koraliki idealnie komponuja sie z napisem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny śliczny haft.
    Spamuj im te skrzynki mailowe swoimi haftami i wygrywaj co się da :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jaka fajna seria hafcikow się tworzy! Swietnw french knotty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale superowe hafciki moja szalona Asiu a skrawki materiałów śliczne, ciekawe co z nich powstanie juz nie mogę sie doczekać. buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wzory tych haftów, będzie piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że tuż przed sesją znalazłam Twój blog. Dzięki temu ekspresowo robię notatki (trochę mniej ekspresowo je ogarniam, ale ciii... ;) ), a w międzyczasie czasie kolekcjonuję nowe wzory do wyhaftowania.

    Dzięki, dzięki, dzięki! Motywuj mnie dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieniowanie tych wyrazów jest przepięknie i podobają mi się te kobaltowe koraliki, nadają taki magiczny charakter. Piękne materiały. Ciekawa jestem, co z nich powstanie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. coraz piękniejsze, cud miód malinka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft :) A tkaniny prześliczne :) ciekawe co z nich wyczarujesz

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie Marzenia i mnie się podobają :) Śpij i śnij jak najwięcej - na pewno pomysły na te tkaniny się znajdą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty chyba żadnego przepisu na szczęście nie potrzebujesz :) dzięki za info o perforowanym papierze :) ja w tym roku mam w planach pierwszą anielicę :) u mnie też jakieś skrzaty dokładają mi planów co rusz :) a te obrazki Imagine i Dream są cudne...pięknego efektu dają te koraliki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne obrazki, jak się nie myle jest jeszcze jeden z tej serii. Materiały- jestem ciekawa co z nich powstanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spamuj spamuj :) Niech widzą że polskie hafciarki to świetne hafciarki :) A co do nagrody to z tego co mi się udało wyczytać ze zdjęcia strony to chyba będzie ta co pokazana, ale jak chcesz to podeślij mi lepszy skan i zobaczę dokładnie :) Zreszta jak mi czas pozwoli to zobaczę jak to było z pieguchą bo ona też swego czasu była autorką Listu miesiąca i chyba mam ta gazetkę w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam z tego wszystkiego powiedzieć ,że hafcik cudny :)

      Usuń

Prześlij komentarz