W kolorowych obłokach

Hihi... To się będę teraz chwalić! Bo unoszę się kilka centymetrów nad ziemią! Zgadnijcie z jakiego powodu jestem taka dumna i blada..?



...niekoniecznie przez zakup dwóch gazetek... Ale! W środku znalazłam moje dwa liściki! Jeden to aż na pół strony!


Historia zabawna, ponieważ w pierwszym mejlu napisałam zaledwie dwa króciutkie zdania. W odpowiedzi dostałam serię pytań... I tak z tego wszystkiego powstał prawie artykuł! :D Oczywiście nie dostałam kolejnej odpowiedzi, nic, nawet nie wiedziałabym, że opublikowali mój list gdyby mnie coś nie ruszyło przy oglądaniu gazetek...  Musiałam do niej zaglądnąć! Oj ta publikacja to moja największa duma... 





Do tego wszystkiego dołączył również mój Ogórek! Publikacja pod moją fotką pokazuję tego samego Camprerka ale na torbie plażowej. Chwytliwy wzorek :) 

Czy aby nie za bardzo zaspamowałam brytyjskie gazetki? Bo mi chyba ciągle mało, ale nie martwcie się - zwalniam na chwilę!! Póki co fruwam jeszcze! 

Jesteście kochane! Tyle miłych słów... Buziole dla każdej z Was! 
Eliszka8 - Ostatnio szaleję na punkcie mniejszych hafcików, uwielbiam jak są kolorowe, wesołe. Do takich projektów nie potrzebuję klucza - korzystam z tego co mam. I zdecydowanie przepadam za dobieraniem własnej palety, zawsze jest ten dreszczyk adrenaliny i pytanie jak ten hafcik będzie wyglądał?... To dodatkowa tajemnica i niespodzianka dla oka! Czasami hafcik mniej lub więcej różni się od 'oryginału'. Wiadomo, przy większych projektach wolę trzymać się klucza... Ale takich mam niewiele :D 

P.S. Nie macie ochoty lajknąć mojej stronki na fejsiku? Próbuję się zmobilizować do prowadzenia, ale jakoś mi to nie idzie! Może z Waszą pomocą ruszę z tym bardziej aktywnie... 

Komentarze

  1. Gratulacje, Asiu do której z gazety jest ten gratisik czyli sakieweczka do zrobienia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Naprawdę gratulacje, zresztą juz mocno komplementowałam ten fotel, to wiesz co sadzę o tym projekcie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje - publikacja na pół strony w pełni zasłużona. Fotelik jest cudny i do tego bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnę Gratulacje !!!!!
    I życzę dalszych publikacji !!! :)))
    Aż mi się zrymowało ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale! :D Gratuluję z całego serca :) Cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej zasłużyłaś na takie wyróżnienie, bo pomysł z fotelikiem jest nie tylko oryginalny, ale też zrobiłaś to z dbałością o każdy szczegół. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Należało się, bo fotelik to mistrzostwo!:) Publikuj dalej! Niestety, nie polubię cię;), nie mam konta na facebooku i na pewno nie założę. Ale za to tu baardzo lubię zaglądać.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja dołączam się do gratulacji :D super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :D Ależ jesteś sławna! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ohhh gratulacje! Nie dziwię się, że fruwasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Wspaniały fotelik ;) Gratuluję artykułu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczności! fotelik rewelacyjny, nie dziwne, ze opublikowali :) gratulacje!
    gazetki też mam, świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Moje najszczersze gratulacje :) Cieszę się razem z tobą.
    No, oczywiście życzę kolejnych takich sukcesów :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaja jak arbuzy:D Na jednej stronie Twoj fotelik a na drugiej moja praca:) Wlasnie ogladam sobie to wydanie Collection i jestem w szoku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej gratuluje publikacji! super ;o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!!! Ostatnio z Piegucha to szalejecie w tych gazetkach!!! Niesamowite!!!! Ja w sumie nie mam odwagi- niestety...

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Należało Ci się, obydwie prace są świetne a fotelik to mistrzostwo.Gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję tych publikacji :) Co trzymasz w tym mebelku?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz