Mikołajek

Hejo! 

Powiedzcie mi czy wśród rodzinki bądź znajomych macie jedną taką osobę, której zawsze trudno znaleźć idealny prezent? U mnie taką osóbką jest super Cioteczka! Przeszłam całe Bordo wzdłuż i wszerz i kurczaczki nic mnie nie natchnęło. Musiałam pytać o pomoc Edka i Mamci. Obie powiedziały "wyszyj jej coś"! Troszkę się z czasem goniłam, ale dzień przed Wigilią udało mi się uciąć ostatnią nitkę i ładnie zapakować prezent.

Voilà! Woreczek Mikołajkowy na głupotki. 




haft pochodzi z Cross Stitch Card Shop, 
aida polska, kolor biały, rozmiar chyba 16ct 
nitki dobierałam na oko,
worek szyty ręcznie na podstawie kursu Twórczych Inspiracji nr 6/6 z 2014. 





Dziękuję za życzenia i komentarze! Buziaczki! 

Komentarze

  1. No i to był naprawdę świetny pomysł :D
    Hafcik kapitalny ,świetny woreczek uszyłaś...i do tego to nóźie plecione ! ;)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. heeh chyba w każdej rodzinie znajdziemy taką osobę;) ale świetnie rozwiązałaś problem i prezent rewelacyjny! Wzór cudny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze są prezenty użyteczne a Twój właśnie taki jest. A do tego jeszcze od serca. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto nie ma w domu drobiazgów, które wszędzie się przewracają ;) świetny Mikołajek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny ;) Każdy powinien taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesoły Mikołaj no i woreczek wyszedł super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze mega fantastyczny pomysl i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny woreczek, słodki mikołaj. Świetny prezent nawet dla najbardziej wymagających :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł i jak zwykle wspaniałe wykonanie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz