Niedziela z Zimna

Witajcie Kochani! Ostatnio wspominałam, że bardzo chciałabym aby 2017 był twórczym rokiem oraz że mam masę marzeń, planów i postanowień. Jednym z nich jest wprowadzić troszkę różnorodności na blogu. W dużej mierze mam na myśli, wspólne zabawy, nowe techniki i nowe serie postów. I właśnie dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pomysł, na który wpadłam przypadkiem. 

Niedziela z Zimną - pod tym hasłem będziemy spotykać się w każdą, bądź co drugą niedzielę. 


Pewnie zastanawiacie się co to będzie... Pomysł jest taki, że chciałabym pokazać Wam coś więcej niż krzyżyki. Powiedzmy, że w tej serii postępy hafciarskie będą miały zakaz pojawiania się :D Zamiast tego będzie dużo pisania i przemyśleń o wszystkim i o niczym, będą zdjęcia, a może nawet krótkie filmiki,. Domyślam się, że część z Was ogląda youtuba i wiecie na czym polega vlogowanie. Jeśli nie, to zapewne kojarzycie scrapowe albumy Project Life. Są to dwie różne metody "opowiadania" swojego dnia, tygodnia, życia. Niestety, na scrapowaniu nie znam nic a nic, a do youtubowania nie mam, ani głosu ani talentu - zdecydowanie lepiej czuję się za obiektywem. Straszliwie podobają mi się tego typu upamiętnianie chwil. Ta seria postów będzie takim moim pamiętnikiem, okazją do bliższego poznania się :)  
Po pierwsze, podczas naszych niedzielnych spotkań będziecie mogli spodziewać się masy zdjęć, o każdej tematyce. Postaram się dzielić się z Wami tygodniowymi wydarzeniami, inspiracjami, tym co mnie zaintrygowało, ucieszyło, zasmuciło :D 
Po drugie, możliwe, że się czasami rozpiszę. Wszystko będzie zależało od tygodniowych wydarzeń i oczywiście od weny! Będę pisała o wszystkim. 
Po trzecie, chciałabym abyście Wy również brały udział w niedzielnych spotkaniach. Na mojej fejsbookowej stronce w piątki będę wrzucała post w stylu "Zadaj pytanie Zimnej"! Przez dwa dni będę czekała na komentarze, wiadomości od Was. Oczywiście pod niedzielnymi postami również będziecie mogli przeprowadzić "wywiad", bądź zasugerować co chętnie zobaczylibyście podczas następnego niedzielnego spotkania, itp. itd. :D Co Wy na to? 

Zobaczymy co z tego wyjdzie, może pomysł w ogóle nie przypadnie Wam do gustu i będzie to totalna kicha, a może akurat... Domyślam się, że póki co ciężko sobie wyobrazić takiego posta... Cierpliwości, ruszamy za tydzień. 

Buziole! :) Dziękuję za miłe słowa pod Łapaczem Snów :) 


Komentarze

  1. Bardzo ciekawy pomysł na wpisy 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana...teraz to dopiero nas zaciekawiłaś !
    Mam nadzieję,że mimo to nie zrezygnujesz całkiem z hafciarskich wpisów:)
    Czekamy z niecierpliwością na ów tajemniczy wpis :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na kolejną niedzielę i pierwszy post z tej serii
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) Ciekawe czym nas zaskoczysz w przyszła niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że będzie ciekawie :D Trzymam kciuki za wszystkie plany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Będzie ciekawie! Czekam na pierwszą niedzielę z Zimną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam opóźnienie, ale jak widziałam, pomysł wypalił:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz